Upravit stránku

Přidání nového účtu

1. Pokud spouštíte aplikaci prvně, zobrazí se následující přihlašovací okno. Toto okno vyžaduje přihlášení do emailové schránky. Jelikož zatím není žádná schránka přidána, zvolte možnost Storno.
2. Zobrazí se okno pro přidání nové emailové schránky. Jelikož je nutné přidat schránku na vaší vlastní doméně, zvolte možnost Zobrazit vše v nastavení.
3. Na pravém boku se zobrazí panel, v rámci kterého máte možnost připojit Další účet.
4. Následně je aktivován průvodce připojením nové e-mailové schránky. V rámci otázky "Jaký druh účtu to je" vyberte IMAP a pokračujte tlačítkem Připojit.
5. Vyplňte vaši e-mailovou adresuheslo ke schránce, následně pokračujte pomocí tlačítka Připojit.

6. Následně je zobrazeno dialogové okno, v rámci kterého jste vyzváni k zadání upřesňujících parametrů pro připojení. Aby byla emailová schránka úspěšně připojena do tohoto klienta, vyplňte parametry dle screenu. Pozornost věnujte také tomu, že položky Příchozí server vyžaduje připojení SSL a Odchozí server vyžaduje připojení SSL jsou odškrtnuté. Pokud toto odškrtnutí neprovedete, nepodaří se vám úspěšně připojit emailovou schránku. Připojení emailové schránky dokončíte pomocí tlačítka Připojit.

Pokud proběhne vše v pořádku, zobrazí se vaše emailová schránka a můžete začít využívat všechny služby poštovního klienta.

Nahoru

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti