Upravit stránku

Nastavení poštovního klienta

1. V liště programu zvolte Soubor a následně Nastavení účtů. V rámci tohoto nastavení vyberte Nastavení účtů.

2. Následně je otevřeno nové okno, v rámci kterého je zobrazen seznam stávajících účtů s funkcemi, kterými lze daný účet upravovat. Pro vytvoření nového účtu klikněte na tlačítko Nový.

3. V dalším kroku jste vyzváni k výběru typu připojení serveru. Vyberte možnost E-mailový účet.

4. Následně je zobrazeno rychlé nastavení, avšak to není pro vytvoření účtu nejvhodnější, proto použijte volbu Ruční nastavení nebo další typy serverů a pokračujte stiskem tlačítka Další.

5. Nyní budete opětovně vyzváni k nastavení služby. V tomto kroku se nabídka od starších verzí liší. Jelikož potřebujete přistup k datům v emailové schránce, vyberte možnost POP nebo IMAP a stiskněte tlačítko Další.

6. V tomto kroku vyplňte svoje nastavení účtu podle této předlohy. Poté je potřeba upřesnit chování serveru. Pro tuto nabídku klikněte na Další nastavení.

7. V rámci dalšího nastavení je potřeba nastavit odchozí poštu. Stačí v menu kliknout na Server pro odchozí poštu a vybrat první položku Server pro odchozí poštu (SMTP) požaduje ověření.

8. Dalším krokem je upřesnění portů příchozí a odchozí pošty. Porty je důležité vyplnit správně.
Je třeba vyplnit port 143 TLS pro příchozí poštu (IMAP) a port 587 TLS pro odchozí poštu (SMTP).Tuto nabídku najdete v menu pod možností Upřesnit. Po vyplnění stiskněte tlačítko OK.

9. Pokud chcete provést kontrolu nastavení vyberte možnost Test nastavení účtu. Pokud kontrola proběhne v pořádku, je zobrazen následující výpis.

10. Pokud vše proběhlo v pořádku, můžete nastavení dokončit pomocí tlačítka Další a následně tlačítkem Dokončit.

Nahoru

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti